ご購入の方は、下のフォームをご記入の上、送信をお願いいたします。
書籍は、1~2営業日内に、ヤマトDM便または、日本郵便ゆうメールにて発送いたします。
以下の書籍は完売いたしました。
ありがとうございます。
- 消費経済レビューVol.1~Vol.12、Vol.20、Vol.21、Vol.28
- 消費社会の戦略的マーケティング(2003年1月刊行)
- 生活研究所報
- 営業力開発2002
Phone:03-3217-8400
E-mail:web@jmrlsi.co.jp
半歩先を読む日本最大級のマーケティングサイト J-marketing.net
2023.12.11
23年10月の「家計収入」は13ヶ月連続のマイナス
2023.12.11
23年10月の「消費支出」は8ヶ月連続のマイナス
2023.12.08
価値社会をリードする6つの価値ライフスタイル
2023.12.08
消費者調査データ 2023年印象に残ったもの コロナは去り、阪神は「アレ」を果たし、大谷選手の活躍は続く
2023.12.07
23年10月の「新設住宅着工戸数」は5ヶ月連続マイナスに
2023.12.06
企業活動分析 本田技研工業 23年3月期は二輪過去最高も諸経費増加で増収減益に
2023.12.05
「食と生活」のマンスリー・ニュースレター 成長するコーヒー市場 6つの形態が店頭に共存するワケとは?
2023.12.04
23年11月の「乗用車販売台数」は15ヶ月連続のプラス
2023.04.17
More than 40% of convenience store customers purchase desserts. Stores trying to entice shoppers to buy desserts while they're shopping.
2023.02.22
40% of men in their 20s are interested in skincare! Men's beauty expanding with awareness approaching that of women
2022.11.14
Frozen Foods' Benefits Are Expanding, and Child-raising Women Are Driving Demand
2022.09.12
The Penetration of Premium Beer, and a Polarization of the Growing Beer Market
2022.06.20
6.9 Trillion Yen Market Created By Women― Will Afternoon Tea save the luxury hotels in the Tokyo Metropolitan Area