消費者調査 No.197 炭酸飲料(2014年7月版) | ||
コーラ飲料を軸に定番商品が上位を占める中、 新しい切り口の新商品の躍進も |
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2024.05.17
24年3月の「家計収入」は18ヶ月連続のマイナス
2024.05.17
24年3月の「消費支出」は13ヶ月ぶりのプラス
2024.05.16
24年2月の「現金給与総額」は26ヶ月連続プラス、「所定外労働時間」はマイナス続く
2024.05.16
24年3月は「完全失業率」は横ばい、「有効求人倍率」は改善
2024.05.15
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2024.05.14
24年3月の「新設住宅着工戸数」は10ヶ月連続マイナスに
2024.05.08
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2023.04.17
More than 40% of convenience store customers purchase desserts. Stores trying to entice shoppers to buy desserts while they're shopping.
2023.02.22
40% of men in their 20s are interested in skincare! Men's beauty expanding with awareness approaching that of women
2022.11.14
Frozen Foods' Benefits Are Expanding, and Child-raising Women Are Driving Demand
2022.09.12
The Penetration of Premium Beer, and a Polarization of the Growing Beer Market
2022.06.20
6.9 Trillion Yen Market Created By Women― Will Afternoon Tea save the luxury hotels in the Tokyo Metropolitan Area